dont you worry about a thing

gokväll
här ligger jag ensam i min säng och kollar på avatar, jojomen.
seg skoldag men snabb vecka. redan fredag imorgon och det gillas ju.
jag har lärt mig en cool klappramsa idag. vi kom lixom lite in på de temat idag på lunchen så nu övar jag för fullt. de är dock sjukt hur dålig motorik jag fått? på gränsen till kass om man säger så.
ögonen börjar faktiskt kännas lite tunga nu så jag hoppas att jag kan somna snart.
hoppas också på att alicia kommer ihåg att väcka mig imorgon för om jag inte kommer till skolan så är det henne ni ska skylla på!
ja, fredag imorgon och hoppas på en mycket bättre dag än vad jag haft idag.
puss

vill tillbaka till kina.. någon gång ska vi ses igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0