friday and i´m in love

jag vart väckt en kvart försent av min syster imorse så hon var duktig ändå.
jag tänkte dock stanna hemma ändå men sen tänkte jag duktigt om och åkte till skolan.
hade sjujävla stressigt där ett tag! fem över började jag gå hemifrån och redan de är sent för att gå från mig till tåget! vid busshållplatsen vid mig står en människa som var säker på att bussen skulle komma 8 så då stod jag där fem minuter och vänta. kommer de någon buss eller? neeeeeeeeeeej. satsar allt jag har på att hinna gå till tåget ändå och jag powerwalkar HELA vägen från mig till tåget, sista biten fick jag springa och det var fan en jätte insats av mig! väl på tåget trodde jag att jag skulle svimma.
jobbade som en liten myra på lektionen men blev ändå inte klar. fattar inte, vad jag än gör så blir jag aldrig klar!
sitter hemma hos pappa nu. ska väl snart bege mig till mamma och försöka hitta på nå kläder till ikväll då de blir utgång!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0