from miami to ibiza

jag sov fan länge imorse! halv 1 lixom?
gick förbi pappa en sväng så var vi och handla lite. finns inge mat hemma, jag har käkat spagetti och köttbullar 4 dagar irad och tycker nog att det räcker så! nu blir de pytt i panna några dagar som omväxling.
tog med mig angie hem också så jag får lite sällskap. har ingen aning om vad min familj gör och är så här har man gått och blivit husmor på fulltid! bara tvättandet som jag inte har sån stor koll på.
ikväll har jag och josse varit ute på promenad. kan ju säga att valet av dag inte var den bästa kanske. snöflingorna skulle kunna ätit upp mig!
kommer nog ha träningsvärk imorgon, vältränad som man är.
försökte hitta någon stackare som ville göra två damer en tjänst, men inte fan gick de heller! ååh jag är så sugen på cola..
ska nog snart lägga mig i sängen och kolla på nån film.
denhär natten kommer inte vara nådig. angie snarkar som en karl och fiser som en soptipp <3
puss


tullan då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0