i see you dancin with every girl

åhej vad trött jag var.
upp och studsa klockan 6!
man är tidig till skolan när lärarna inte ens kommit dit och man får stå utanför och vänta.
halv 8 stod jag snällt och vänta på att få komma in.
nu har jag huvudvärk..
min älskling kom hem från jobbet igårkväll med en half baked! vart alldeles lyrisk och smocka i mig minst halva tills det inte var nå roligt längre och jag började få ont i magen.
idag får vi faktiskt se om det blir hallsta eller virsbo, spänningen är ooooolidlig. det var ju i och för sig länge sen jag var hemma i hallsta, men vad gör väl det om 10 år?
nehe, kanske dags för folket att ramla in i klassrummet någongång? tråkigt att sitta helt ensam och övergiven..
puss



saknar min stolle <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0