pay attention, and listen

var ungefär segaste skoldagen sen världens begynnelse.
tror aldrig jag gäspat så mycket som när jag stod i kyrkan och lyssna på människors världsbild eller vare nu var.
engelskan ska vi inte ens prata om! då var ögonen på väg ner och hjärnan på något helt annat ställe.
försöker klura ihop ett CV och det går ju också som de går.
ingenting går.
tror jag drar på musik och ställer mig och gör våfflor istället så angelica kan käka när hon kommer hem. ni vet jag lever för att ta hand om någon annan och se till att allt är redo och klart direkt när den kommer innanför dörren. hoppas bara att hon inte kommer en timme sent så maten kallnar...
hihi busis. internskämt annars.
nej men de är tammetusan fredag imorgon!
hur underbart?
nej nu ska jag sätta på musik, resa mig från soffan, ställa mig i köket, ta fram våffelmixen ur skåpet, kanske sjunga med lite till musiken, laga våfflorna, duka och sedan äta.
puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0