riktiga rimslaktare

har lite halvpanik för apu och projekt. varför är det alltid de största grejerna som ska vara jobbiga? blir ju dubbelt så mycket att göra.
var inte alls sådär jätte död imorse. eller död var jag nästan men viljan var en aning starkare, hoppsan sa.
blev avdroppad hos angelica så jag kunde sitta där och fördriva tid innan jag börja.
har nyss kommit tillbaka från konserthuset. köttbullar, potatis och gräddsås <3 OCH vi fick såndära sockrig grej med vaniljkräm i. på en måndag?? idag var det fest!
tror bestämt att vi slutar när som helst så då ska jag väl tillbaka till angelica och vänta tills jessica slutar så jag kan få åka hem igen.
jaha nehe
puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0