rubrik

är lite sådär små förvirrad av mig men jag vet inte varför, har inget att vara förvirrad över?
konstigt..
skoldagen gick rätt segt må jag säga. den var alldaglig och tråkig.
allt idag har varit lite småtråkigt och det är ju. tråkigt?
sitter och kollar på handboll just nu. danmark gör mål, sverige gör mål. danmark gör mål, sverige gör mål. handboll är inget för mig. för jävla jobbigt är det att spela också.
imorgon hade jag tänkt att vara hemma helt och hållet. jobba med rättskunskap gör jag lika bra hemma ändå.
känner att det blir ett lite halvtaskigt och fantasilöst inlägg.
jag får lixom sitta och tänka efter varje mening vad jag ska skriva, rätt värdelöst
snart ska jag gå en promenad med sally sen ska jag lägga mig i sängen och glo sex and the city
puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0