should of known you was trouble from the first kiss

gokväll.
jag blöder näsblod och hur ofta gör man de på en skala?
ba forsa ur näsan när jag klev ur duschen. äckligt.
skola idag och jag hade nöjet att få skriva om en uppgift from scratch. fun fun!
efter skolan mötte jag upp angelica och tårtan så gick vi och åt på jensens. hur otroligt gott var inte de då? konserthuset får ta och skärpa till sig!
vidare till gränden där vi mötte upp putte, tror han hette så möjligtvis.
tror vi satt där i en evighet tills vi åkte hem till putte och kolla på solsidan. ove <3
och ja, nu sitter jag här somsagt, med näsblod.
jag skulle väldigt gärna vilja bli trött nu så jag kan få gå och sova.
puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0