then i saw her face, now i´m a belivever

här stormar statistiken som ett stormigt hav mitt i atlanten, upp och ner som en berg o dalbana. gött de!
idag har jag upplevt min ponnytid om igen.
fick låna lilla spiro som står inhyrd här hemma i stallet så vi tog en tur ut i skogen.
kändes som när jag var 12 igen och rusa ängarna fram med sirka. måste ha sätt jätte töntigt ut. en liten ponny med en lite för stor ryttare som har största smilet, rusande på grusvägarna. haha
annars har det varit en lat söndag. sov alldeles för länge så nu kommer jag väl inte kunna sova för de.
ska upp klockan 6 så om jag inte somnar inatt så lär jag defenitivt somna med huvudet på datorn imorgon.
nej nu börja visst solsidan så ska väl kolla på de. har dock redan sätt de.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0