andas andas andas

hejhejhejhej
jag undrar lite vart alla människor tagit vägen eftersom det i princip är ganska folktomt i butiken. hallå! vi har ju rea?? rea är ju askul! plus att vi fått in skit snygga grejor som jag är väldigt sugen på. dock vet jag inte vad mitt kort säger om saken då jag råkade klicka hem några saker från nelly igårkväll..
jaja, de löser sig.
nu vill jag att det ska vara nästa helg så jag kan få skrika mig hes och skratta tills jag kissar på mig. ska nämligen till storstaden då med min loverboy. kommer bli supermysigt och ska bli verkligen skönt att få komma bort lite!
jaha nehe, är ledig imorgon så ikväll ska jag bara vara tills jag blir så trött så jag somnar och kan sova hur länge jag vill på söndagen <3

puss

HAHAHA läste mitt inlägg efter jag publicerat och det låter helkonstigt att jag kommer skrika mig hes och skratta tills jag kissar på mig bara för att jag ska till stockholm, glömde nämna att jag ska till grönan också, då låter kisset och det hesa lite mer logiskt.
hahaha fyfan va trött jag ääääääääär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0