i want you to want me back

ett tips till er alla som inte sett baksmällan 2, gå för tusan och se den! har inte garvat så mycket till en film på väldigt väldigt länge. till och med emil tyckte att jag skratta mycket.
ja, då var den saken sagd.
igår jobbade jag mitt 10-19 pass sedan följde jag med angelica ut till stallet en sväng. fick prova på något varv med musse, en islandshäst och jisses vad dom är roliga. måste fan boka någon gång!
nu sitter jag på jobbet igen. det är bara här jag har tid att uppdatera. det är power meet i stan och det betyder inga kunder för oss. power meet suger.
slutar 19 idag igen sen ska jag bara hem och duscha och sova, orkar inte med något annat nu för tiden. all kraft går åt på jobbet.
nej men så atte, nu är min lunch slut.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0