liar

i förrgår jobbade jag först till fem sen fick jag följa med mamma, morfar och catarina till sundbyholm och kika på trav. har aldirg varit intresserad av det men det var fan kul när man väl var där! vi käka mat och satsa lite och jag vann faktiskt en gång ska jag säga så nu är jag miljonär. ehehe, nej. men jag vann i alla fall! ska nog åka dit fler gånger, det var skoj faktiskt.
igår jobba jag till 19 sedan for jag till virsbo för att få lite kvalitétstid med svärföräldrarna och det var trevligt det också.
nu sitter jag hemma i hallsta igen och kollar på film och äter pringles som är min nya kärlek. för goda måste jag säga!
imorgon är jag också ledig och då ska jag och pojkjäveln kolla på lägenhet. eller ja, han ska kolla, jag ska bara vara med som moraliskt stöd eller nått.
jaha nehe nu ska jag dricka lite vatten!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0