mööö

jag ligger kvar i samma position i samma soffa sen jag skrev sist. fyfan magen bara växer, är inne på mitt andra rör pringles, eller okej. jag har inte ätit två stycken, jag åt upp halva de ena igår, men ändå? ögonen börjar sloka också så det är nog snart dags att säga godnatt. fast, kan inte riktigt bestämma mig om de är bäst att sova innan emil kommer hem från krogen eller efter. det skulle ju va mysigt att somna tillsammans för en gångs skull men å andra sidan kommer han lukta äckligt och snarka som två karlar sååå, jag får nog satsa på att sova innan han kommer hem.
är ledig imorgon och det är ju för skönt. behövs verkligen ska jag säga. folk tror att det är så trevligt och soft att lulla omkring i en butik hela dagen men jag ska faktiskt säga att man blir tröttare än vad ni tror!
jaadåjaadå.
ska på toa nu sen ska jag nog lägga mig i sängen och glo nån minut.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0