söndag

en ledig söndag är ju trevligt.
att jag budat på löshår för 125 kronor är också trevligt.
att jag vann det är också trevligt.
dock, 125 kronor för löshår så kan man ju undra vad det är för kvalle? stod att det var riktigt hår så får väl förlita mig på det då. fast ändå, 125 kronor och skit kvalle spelar ju inte all roll i världen heller kan man tycka.
har fortfarande handduk på huvet trots att jag duscha för över en timme sen. kanske dags att ta bort den? huvet blir ju 10 kilo tyngre känns det som.
är hungrig som en varg då jag bara ätit en ynka macka.. tror det är dags för lite lunch snart!
min gubbe gick nyss iväg till jobbet igen. kommer tillbaka till nio.
imorgon är det måndag och det betyder lön för det flesta och även mig. ska jobba också, precis som jag ska göra tisdag, onsdag och torsdag. snälla ylva kunde ta min fredag så jag kan åka till stockholm i lugn och ro.
aej, nu måste jag ha mat!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0