tonight i leave my world behind

jag uppdaterar inte dagsvis utan veckovis märker jag nu men jag har egentligen inte tid eller lust.
igår var jag ledig men tillbringade hela min dag på sjukan, det var ju kanske lite mindre kul kanske. slockna halv 10 och sov som en gris tills klockan ringde imorse halv 11. har jobbat idag men det var tre timmar så det gjorde inte så mycket. nu ligger jag utslagen i soffan och trycker i mig allt möjligt onyttigt. man lever ju bara en gång hehehe..
jaha, vad har jag gjort mer då?
jo så att jag och emil var och såg harry potter i torsdags och den var bra och sorlig. satt längst fram och hade nackspärr för att alla andra iddisar bokar biljetter ett halvår innan..  men aja, den var bra som sagt.
jag har bott hemma hos min syster också, ätit köttfärs så jag spyr så nu vill jag inte ha det mer på ett år.
sen har jag i princip bara jobbat och jobbat.
nu ska jag fortsätta med mitt så får ni fortsätta med erat.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0