torsdag

hejhejhej
iförrgår var jag och empe på bio och såg bridesmaids och den var rolig, väldigt rolig enligt vissa i salongen som skrek när de skratta. konstant hörde jag i mitt öra HAHAHAHAHHAHAHAHA, lite halvjobbigt sådär men filmen var bra i alla fall.
igår jobbade jag ett 10-19 pass. var rätt segt efter lunch men det gick det också. efteråt mötte jag upp emil och ante och satt i vasa och chilla litegrann innan vi åkte hem till hallsta.
pappa hämta upp oss och jag hade fått både paketet från nelly OCH mitt löshår hihihihi. löshåret var mycket bättre än vad jag hade tänkt mig och jag baehöver inte ens färga om det. fan vilken känsla jag har att klicka hem första bästa löshår och sedan är det bara fin fint! inte många som köper löshår som kommer från tajmahal för 125 pix!
nåväl, imorse ringde larmet på min sony ericsson tjugo i 8... hade glömt och stänga av det så nu sitter jag här klarvaken när jag egentligen skulle gått upp halv 10. happychey.
kör på ett 12-19 pass idag sen ska jag hem och packa inför stockholm imorgon. vi kommer ha så kul!
nu ska jag trassla med håret sedan bär det av till jobbet

pusss


litet smakprov. åh vad jag saknat att ha långt hår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0