hejho

skulle egentligen ha jobbat idag, skulle egentligen ha jobbat igår också men här sitter jag och ska tillfriskna. suger.
har suttit inne sen i fredags och börjar snart klättra på väggarna känner jag.
ska i alla fall få åka in till stan och handla lite med mami och hämta lite saker hemma hos angelica.
har setat och kikat runt på utlandsresor, jag och älskling vill åka iväg i augusti nångång men vi kan inte riktigt bestämma oss om vi vill till thailand, egypten eller tunisien.. vet inte riktigt när det är regnperiod i thai?
nåväl, på torsdag ska jag i allafall få jobba igen, gäller ju att tjäna in lite småslantar.
ska fixa klart mig nu sen bär det av till vässan.
puss

fina tjejen!



systrarna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0