regnet öser ner tidelipom

jag lever! orkar bara inte skriva här längre, jag har lixom ingen tid till det.
har varit i sundsvall från söndags till tisdags och ja, vad ska man säga om det då? det var roligt att få prestera men det var så jävla skönt att komma hem! att sova på en luftmadrass som var platt när man vakna på morgonen var inte direkt en höjdare. dock var sundsvall en väldigt fin stad.
sitter på jobbet nu och har lite lunch. slutar vid fem och då ska jag hem och fira min älskling som fyller hela 20 bast idag! de växer upp så fort de små liven :)) <3
jag orkar faktiskt inte skriva nå mer, så vi får se nästa gång jag bestämmer mig för att återkomma

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0