TJOHEJ

mycket har hänt sen jag skrev sist.
jag har jobbat litegranna, fixat inför studenten och tagit studenten! fyfan, studenten var det roligaste jag gjort hittils i mitt liv! helt sjukt att skolan är över, att jag aldrig mera kommer gå dit? helt sinnes..
men i alla fall. gick upp tjugo över fem i fredags för att fixa iordning mig, sedan vid halv 7 stack jag iväg till champangefrukosten som var hemma hos hedda, hade det jätte trevligt!
sedan var det tillbaka till skolan för att få betyg, käka frukost och prat med mentorer och rektor. trodde aldrig att jag skulle tjura men vips så rann tårarna som en flod.
tågade iväg till konserthuset sen där vi skulle springa ut. vi var första skolan, första klassen och jag var den första ut från konserthuset, ascoolt ju!
sen var det flaket och jisses vad kul det vaaaaaaar! dock var det typ 29 grader och strålande sol så det vart lite halvjobbigt efter två timmar utan vatten. men ja, jag hade skit kul!
sedan var det mottagning och träffa släkten och sådära, jätte trevligt och jag njöt verkligen av att vara personen i centrum, hihi.
på kvällen samlades klassen i hannas lokal sen for vi till bmb. sjuuuuuuuuuukt mycket folk och hur varmt som helst. jag tappade bort klassen också så jag och nathalie for runt där inne för oss själva. vid ett var det olidligt där inne så då drog vi till pitchers.
en asgrym kväll kan jag summrera det till och den kommer jag aldrig glömma!
dagen efter hade jag sån sjuk träningsvärk så jag visste inte vart jag skulle ta vägen.
igår började jag mitt jobbschema och jobbade 12-4, helt okej tid men jag var fortfarande helt slut.
idag har jag också jobbat fast jag egentligen skulle vara ledig, var dock bara tre timmar så det gjorde ingenting.
imorgon är det jobb igen 10-6.
nu ska jag tvätta bort sminket och lägga mig i sängen!

puss









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0