torsdag

inge skönare att vara långledig i alla fall.
nåväl, igår var det utklädnadsshow som gällde! var skit kul att uppträda på scenen och efteråt chilla vi lite i vasa och kika på alla andra utklädnader. fick asfint väder så jag lökade rätt friskt där ett tag i min skjorta, kavaj och röda byxor. vart en utgång på kvällen och shittans va folk det var! stod i kö i en halv evighet och kunde knappt röra mig där inne.
idag mår man väl lite som man förtjänar men vad gör väl det om hundra år?
förresten, skrev jag om studentmiddagen som vi hade i tisdags? finns inte så mycket att skriva om den kanske men det var roligt. vart så jäkla taggad till att stå på flaket och skirka! är helt sjukt att det är 8 dagar kvar, shit shit shit! är i alla fall klar med alla uppgifter så jag har ju bara festen kvar, underbart!
men nej, nu ska jag ta och göra något annat.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0