what are words if you really dont mean them?

idag har det varit en jobbdag. 12 - 19 och det var den mest ödsligaste dag jag varit med om. fanns ju knappt en kund i butiken på hela dagen så där gick jag och vek klädesplagg efter klädesplagg tills jag inte hade något kvar att vika, då låtsades jag göra något viktigt istället.
var i shoppingsbanan idag och hitta massor av saker som jag ville ha. vår rea som vi har nu är rätt rolig då det bara är saker kvar som vi verkligen vill bli av med och det betyder att det är jätte billiga saker. skojsigt om ni frågar mig, jobbigt om ni frågar mitt bankkort. fick med mig hem ett par skinnshorts som var splitter nya, eller ja, allt är ju nytt såklart men dessa hade precis kommit till butiken. fick med mig ett par gråa haremsbyxor som jag nog kommer använda flitigt, huuuur sköna som helst. och sedan fick jag hem en sak till emil också men han har inte sett den än så tänker inte avslöja vad det är än, hihi.
nu ligger jag helt utslagen i soffan och önskar att mitt smink kunde tvätta bort sig av sig självt och att emil kan komma hem med jordgubbarna som han nyss varit och plockat.
imorgon är det dags för jobb igen, samma tid samma kanal så ska väl börja lägga fram kläder så jag slipper virra runt hela morgonen för att hitta något.
det är konstigt. man köper kläder men har ändå aldrig något att ha på sig?
puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0