working

sitter på jobbet och har lunch. idag har jag med mig sallad och kykling. närfan började jag äta sallad till lunch? förmodligen den nyttigaste lunch jag ätit på länge. vet inte riktigt hur jag tänkte där, man blir ju inte överdrivet mätt direkt.
börjar få ett skavsår på högerfoten och det är lite småjobbigt när man har ett jobb där man står och går hela dagen. jag har glömt skärp till mina jeans också så de får jag gå och dra upp varannan femte minut, heja!
nej men hade bara tänkt höra av mig lite. skriver ju alldeles för sällan!
ska gå tillbaka till lunchrummet nu och trycka lite chips. lite onyttig måste man ju bara vara? phu!, sallad.....

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0