-

här ligger jag klockan halv två på natten, ska upp om fem timmar.
kan inte sova och jag vet varför. det är av många orsaker egentligen.
kollar på första säsongen av greys ihopp om att jag ska bli trött. det funkar inte, jag får bara huvudvärk.
fan vad jobbigt allt blev nu. lite värre än vanligt. mina kvällsfunderingar blev helt plötsligt större än vad de varit hittils och det finns lixom inget jag kan göra åt det.
har minst trettioelva frågor i huvudet som jag inte vågar ställa. fan vad det suger.
är rätt hjälplös nu för ett tag och jag hatar att vara hjälplös.
jag har en känsla att det här inte kommer gå igenom och vart lämnar det mig då?
typ på botten.
men jag har försökt i alla fall och det är en sak som jag inte ångrar.
man ska inte ångra det som en gång hänt och varit. livet är för kort för sådant.
jag har så mycket som jag vill skriva här. och allt endast tillägnat en person, inte 40 till.
tror jag ska bli en som skriver brev. på gammeldags vis. med kuvert och frimärke, hela rubbet!
om jag ändå bara kunde se in i framtiden, bara en liten stund. då hade jag inte behövat legat här och funderat. då hade jag kunnat sova för länge sen.
fan att man inte kan se in i framtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0