and then a hero comes along

vart ledsen när det var minusgrader och moln ute imorse men det visade sig ju faktiskt till att bli ännu en kanondag!
har chillat som vanligt på praktiken (gjorde ett jäklans bra val där) och ska snart gå ner och bada angie. det är alltid en upplevelse ska jag säga. hon väger alldeles för många kilo så jag knappt orkar bära ner henne i badkaret, sen blir hon livrädd för vattnet och de hela slutar med att hon glider omkring som en hal köttbulle i badkaret. ska inte ens nämna hur svårt det är att få upp henne därifrån sen när man är klar! haha garvar alltid lika mycket.
får se om jag kanske kör en snabb solning också :m hej cancer!
börjar bli väldigt taggad inför lördag också!
tror det kommer bli grymt även om jag kommer ramla av catwalken och landa på någon stackare i publiken..
nej! nu ska jag dränka min hund!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0