crazy train

åhååå gårdagen var grym! jag vill gå visning varje dag och alltid ha såhär roligt!
allihopa kom dit vid 11 och sen dess var det smink och hår dit och repetioner dit.
det var ju tre teman för visningen, extrem, djur och skräck. jag tillhörde djur och var inspirerad av en zebra! agnes är så grymt duktig och jag beundrar henne att hon orka med allt igår!
men ja, visningen gick skit bra och jag ville aldrig gå av scenen.
efteråt så traska jag hem med smink och hela kittet på mig så jag fick ju några underliga blickar på mig.
tog en dusch när jag väl var hemma och sedan hade jag en mys hemmakväll för mig själv.
hittade ett spel till wii som jag inte ens visste att vi hade och de visa sig ju att vara litegrann beroendeframkallande.
somna helt tidigt och det var jäkligt skönt för en gångs skull.
just nu sitter jag fortfarande i sängen och har nästan nyss vaknat.
solen skiner som en dåre utanför så jag tar nog med mig angie på en promenix sen.
puss

jag snodde bilden av agnes :m
men här är jag som zebra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0