godmorgon

vaknade med världens migrän imorse så jag stannade faktiskt hemma.
är dödstrött också så jag ser knappt skärmen på datorn. ska lägga mig och kika film om ett litet tag och hoppas på att huvudet vill må lite bättre.
igår skulle jag ju bada angie och det gick faktiskt rätt bra. kom på att vi har en dusch på nedervåningen också så nu slapp jag ta i för kung och forsterland för att bära ner henne i badkaret. dock tog det ett tag innan hon ens ville gå in i duschen. 
drog faktiskt och käka en pizza med don också. sjujäkla gott måste jag säga. åt som ett helt fotbollslag!
efter pizzan så skjutsa han hem mig och då solade jag faktiskt en halvtimme och nu lovar jag att jag inte ska görat igen förrens nästa vecka!
har bränt mig på rumpan, ansiktet, baksida av vaderna och bröstet så jag kan ju säga att det inte är särskilt skönt att ligga ner eller att duscha, haha.
nej men såatte. fredag imorgon, öppen för förslag.
ska nog göra lite frukost nu om jag orkar.
puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0