HAHA JAG DÖR

sitter och läser lite gamla inlägg från min blogg. riktigt gamla inlägg och då hittade jag denhär dikten som malin siven skrev till mig när vi gick i 9:an. nu när jag läser den så kommer jag ihåg hur vi satt och skratta åt de. lixom, kolla hennes rim? haha jag dör

Amanda sa hej till en ful gay!
Men nej!
Du är en hetrotjej! sa gayen och sa: Jag kan dig en cola payen!
Amanda ville ha mer!
Hon ville att hans stånd skulle läggas ner!
Amanda en runk till gayen gav, så hårt så att på penisens hans de bildades skav.
Det blev ett stort sår!
Så stort så gayen blev av med allt sitt pupishår.
Amanda sa "sorry som fan" och köpte honom en sexig maaaan!
Nu var alla mycket glada!
Och livet går vidare som en hoppande pada!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA JAG AVLIDER!!!!!!!!!

2011-04-20 @ 13:28:25
URL: http://malinsiven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0