hepårej

här uppdateras det flitigt.
kände att förra inlägget behövde vara för sig själv. såg lite fult ut att först vara sådär känslosam som jag kan vara nu för tiden och sen pangbom kommer det ett litet stycke om att jag skaffat praktik? passade inte riktigt ihop känner jag.
men jo, praktik har jag så nu slipper jag sitta där i skolan alldeles själv nästa vecka.
drog en liten spontanare och kika in i våra affärer som vi har här i hallsta! jag glömmer lätt att vi ens har annat än pizzerior och mataffärer.
kommer bli grymt skönt att slippa åka till stan. jag undrar hur många resor jag gjort dit allt som allt under dessa tre år? jisses det kan inte vara en nådig siffra iallafall.
idag har vi inte gjort ett dyft vad gäller skolan.
vi kollar lite facebook, vi kollar lite bondi rescue, fikar lite på stan, kollar lite i bokhandeln och käkar lite oréo som då jag föredrar att uttala de, på donken. rätt så trevligt har vi det rätt ut sagt. mysigt om man vill säga det.
jag har nyss ätit och faktiskt skrivit klart min loggbok från angeläget. jag kan ju aldrig tro att det är bra men det står iallafall saker nerskrivna i ett dokument.
jag funderar på att borsta gaddarna snart och sedan lägga mig i sängen och kolla på en film eller så.
imorgon är det trots allt en ny dag och jag lunkar på som vanligt. eller så vanligt som det kan bli nu för tiden.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0