i just wanna play in the sunshine

idag var jag i skolan klockan halv 9 fast jag lika gärna kunde ha varit där till halv 11. då blir man glad.
vi har haft framtidsdag och den var faktiskt en aning sämre än förra året. förra året ville jag jobba med allt som jag lyssna på, idag var det mest volontär som lät lockande.
vi fick väldans god mat också, lite spicy relaterat skulle jag vilja säga. dock slår inget spicy men ändå!
vädret blev underbart mot lunch så jag låtsades lite att det var 15 grader ute och vår. gick extra långsamt hem för att njuta lite extra mycket, haha.
gick hem till pappa och solade och då låtsades jag att jag låg på bb med en cider i handen och snackade skit med mina tjejer! jag har varit lite av en drömmare idag helt enkelt.
somnade där jag låg och lyssnade på nå rockballader och jag undrar varför jag inte kan ha lika lätt att somna när jag ligger i min säng om kvällarna? jag somnar alltid efter 10 minuter i solariet och skiter alltid på mig när tiden är slut och de börjar pipa.
mös lite med angie sen och titta lite på när pappa och annika måla i köket. det ska bli vitt där nu och läggas nya golv så det blir nog riktigt nice.
nu sitter jag hemma hos mamma och tjatar på att hon ska laga mat till mig. blev så sugen på bacon och makaroner! snabbt, lätt och gott!
ska ta mig en dusch också så jag inte luktar som ett vandrande solarium. hatar den lukten.
imorgon är det min första dag på min praktik som jag inte ens vet vad jag ska göra eller vad företaget heter. haha tror jag faila lite där.. skönt med sovmorgon iallafall!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0