i´m indestructible

var tog våren vägen? det snöade ju förtusan inatt och imorse!
det ska vara varmt och soligt så jag kan få vara glad och ha skinnjacka och solbrills.
fick ett litet lyckomail idag. ett sådant som lättar tyngden från ens axlar. det gjorde mig glad!
förövrigt kommer jag bli både pank och fet av att umgås med madelen. gud vet vad jag tjockat i mig bara på den här veckan! här ska man spara pengar men istället slösar man dem på fettogrejor. skärpning!
det är redan torsdag idag och jag tyckte nyss att det var torsdag. veckorna går fan fort nu för tiden.
de får inte gå för fort bara så jag inte hinner bli klar med alla mina tusen uppgifter som jag har.
puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0