i was born this way

det snöa idag! nu får det fan vara nog! blir deperimerad varje gång jag ser en snöflinga.
fast nu lyser ju solen igen så får hoppas på att den fortsätter göra det resten av dagen.
UF-mässan var som vanligt. massor av folk och massor av säljare. tappar man bort någon där så är det kört.
har sysselsatt mig med att städa angelicas lägenhet efter det. jag är ju en sådan snäll lillasyster! dock var det lite jobbigt utan dammsugare..
kom precis ur duschen nu så nu är jag ren och fin! ska nog börja göra nått åt mitt hår. tror jag har mellansveriges tråkigaste hår så det tar sin lilla tid att få fason påt.
vid 8 eller halv 9 kommer mina mates och då kör vi igång med klackar i taket och skål hit och dit och tonight´s gonna be a good night osv, osv. blir nog bra de!
ha en bra kväll alla för det ska tamme fan jag ha!
puss




Kommentarer
Postat av: markus

asd

2011-03-25 @ 17:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0