if you reach into your soul, and the sorrow that you know, will melt away

det blåser inge mycket ute va? trodde jag skulle blåsa iväg när jag traska iväg till praktiken.
sitter just nu i köket och ska skriva lite på mina praktikmål och det går ju lite åt helvete. ska skälla på freddan och lotta när jag kommer till skolan att de gett oss en värdelös uppgift!
efter praktiken måste jag åka in till stan igen... är ett jävla åkandes på mig. glömde såklart klänningen igår hemma hos angelica så den måste jag hämta. värda mannen.
såg igårkväll att jag lyckas fått mig en liten bränna! jag har ju världens mongo pigment men nu så! sola på lite till så kanske man törs gå runt i bikini utan att blända varenda stackare.
vill ha fredag nu, är grymt peppad! har inte varit ute på hundra år känns det som så tycker det är dags nu. vill dansa så jag får ont i fötterna, skratta och träffa konstiga människor!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0