incoming

imorse när jag drog upp persiennerna så ville jag bara slänga mig på sängen och gråta. det var ju förtusan knallvitt ute och värsta snöstormen! ååh, det är snart april lixom..
fick skjuts in till stan av mami som också skulle ha utvecklingssamtal.
mitt samtal gick bra. är glad som har monie som mentor, hon får allt att låta så trevligt!
efteråt gick jag till konserthuset the one and only och käka lite torr lax med äcklig sås. sen drog jag och jenny en stanrunda. jag har gått och skämts lite lagom idag eftersom mitt ansikte är knallrött när jag är inomhus. alltså de är knallrött efter att jag har solat, om ni undra. haha
tog ett tåget hem och kila in på praktiken. gjorde iordning lite tepåsar och sådant sedan fick jag gå hem. lite lagom skönt sådär.
är hemma nu och är dödstrött. förstår inte att jag kan vara så trött helatiden??
ska kanske plugga lite? det behövs verkligen skulle jag vilja säga. eller så kan jag alltid kolla på lite greys? hm..
puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0