it´s a beautiful day, don´t you let it get away

jag var en riktig tröttmössa imorse.
gick upp halv 7 när klockan ringde, gick på toa och vände sedan tillbaka till sängen.
sov en timme till och tänkte snooza litegrann men det sket sig ju så jag råka somna om en och en halvtimme.
har verkligen insett vilken jäkla kass kondis jag har. gick lite försent till bussen så jag fick springa de sista 100 metrarna och det resultera till att jag satt med hjärtat i halsgropen och höll på och dö. men bussen hann jag med iallafall! alltid något.
vi fick potatisbullar till lunch idag och hur underbart är inte de då? ville ta om tre gånger, MINST!
drog en liten vända på stan sen med min kompiz jenny. hitta jätte mycket som jag vill ha och jag hitta också min studentklänning! <3<3 skor hitta jag också för den delen. det är ju riktigt nice.
ska kila hem om en stund hade jag tänkt och sticka iväg till farsN och sola lite. börjar flagna så det är fan dags nu!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0