jag har en känsla!

sitter i skolan och är kissnödig. tänkte att jag skulle skriva lite innan jag går så det får gå fort som attan!
vi sitter och tänker tillbaka i tiden på gamla barnprogram. säger en sak, barntv var tusen gånger bättre förr än vad det är nu! vi lyssnar på intron på tubben och det är lite lustigt att jag kan nästan alla låtar? eller så är det bara töntigt, jag vet inte riktigt.
vi fick jävligt god mat idag måste jag säga! ville ta om minst 3 gånger men jag nöjde mig med det som fanns på tallriken. ångrar mig lite nu faktiskt..
men ja, nu har klassen bestämt vad vi ska vara på utklädnads showen och det kommer bli bra tror jag!
har också skaffat mig en biljett till balen så det var ju skönt. dock skulle jag väldigt gärna vilja gå på kantzowskas bal också men det sket sig ju litegrann.
jag stör mig som fan på att jag råkat tagit bort så jag inte kan skriva i stycken i bloggen. allt hamnar lixom efter varann och det är lite halv jobbigt att läsa. någon som vet vad jag råkat gjort? hehe..
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0