JAJAMENSAN DE ÄR JAG SOM HAR DÖPT HONOM

tjo.
fan vad fort den här veckan gått? tyckte nyss det var dags för helg.
har tammetusan pluggat idag också. tror jag alltid ska sitta i fikarummet när jag ska plugga, även när jag inte har praktik. får hur mycket som helst gjort! kors i taket.
vahettere idag är det somsagt torsdag. händer inte mycket då inte men vad gör väl de? har inte ork för nått annat iallafall.
har hittat en ny studentklänning som jag kanske vill ha nu. eller förresten? skrev jag de igår? kommer fan inte ihåg. men ja, denhär är söt också. dock blir man elektrisk som en ål men det gick att ordna sa storasyster, så får väl tro på de då.
har kommit på att jag måste börja träna! shit alltså dehär är illa. jag kommer sluta som en sacosäck om jag inte gör nått åt dehär. nu när jag inte har nån häst eller nå så rör jag mig inte mer än när jag går till bussen på morgonen. det håller ju inte? motivationen måste komma nu!
men, ja såatte det var väl allt för nu iallfall. får väl se om jag återkommer.
puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0