king of africa

hade det lite småtrevligt på praktiken idag. stod och gjorde godisstrutar å hade det bra.
åkte till stan sen en sväng och mötte upp nattispattis. hade donken date och chilla runt på stan. lite sådär lagom.
följde med henne hem och lyssna på lite halvkass musik och sedan åkte vi och handla körv!
nu sitter jag hemma och ska snart duscha hade jag tänkt.
såg att mami gjort ungspannkaka så ska nog nalla lite av den också. hej fetto!
imorgon har jag prakke igen och sedan sticker jag in till stan igen för att ha fika date med min storasyster. HOLA!
vart ett sådant där berätta allt i detalj inlägg känner jag nu, men det kan ju vara.. intressant ändå?
puss!

en bild från helgen! lite röda ögon och lite halvsvart under!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0