måndag

tror det var mellansveriges segaste skoldag. allt gick i ultraterapid idag. har känt mig som ett tomt skal exakt hela dagen.
efter skolan var jag och angelica iallafall hem till hallsta och fira mamma som fyller år. åt lite mat och lite tårta och det satt fint.
tillbaka till stan där jag valde att stanna hemma hos angelica istället för att följa med och kika på film. hittade lite gamla skivor med bilder som var rätt underhållande. ska försöka leta reda på mer så jag kan få skratta lite till. vad skönt det vore om man fick vara liten igen. inga bekymmer hakuna matata lixom.
nu ligger jag i sängen och klockan har bara rusat iväg. måste fan ta och sova nu så jag kan bli människa någongång. idag har jag varit så trött så jag knappt vetat ut eller in. påsarna växer sig stora under ögonen.
puss


en halvgammal på mig och min bästa


och en väldigt gammal på mig och några gamla vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0