oh lucky lucky

hallåhej!
är på rätt bra humör just nu faktiskt!
tog två bussen in till stan och gick hem till angelica. drog ner på stan sen och mötte tre små pojkar och så drog vi till subway. min första gång som jag äter subway, jag vet, herregud har du aldrig ätit de? men jo, nu har jag! gott vare så det lär bli fler gånger. det går bra för mig och fika har jag hört. igår skulle jag fika med svensson, men då blev det donken. idag skulle jag fika med angelica och det blev sub. haha, när ska jag få mitt fika???
följde sen med pojkarna och valde ut skjortor sen kom freddie och hämtade oss. jag tog bussen hem och de åkte hem till freddie.
gick hem till pappa en sväng. möts av en hyper speedad angie, och idag var hon fan vildare än någonsin! vet inte vad hon fått i sig? haha.
solade sisådär 40 minuter och jag somna som vanligt. jesus vad skönt det ärrrr!
har nyss käkat lite mat och kikat igenom mitt sommarschema och det ser riktigt bra ut! nu jäklar ska jag kriga så jag kan nå mitt mål mot hösten, hihihi!!!!
ska hoppa in i duschen så jag slipper lukta som ett vandrande solarium sen ska jag gå och sova.
praktik imorgon as usual.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0