on the first page of our story the future seemed so bright

gårdagen var fan jobbig.
vaknade nångång på morgonen och spydde ner hela köket. fyfan trodde jag skulle kvävas där ett tag.
åkte på en släng av magsjuka så igårkväll var jag fan tömd på allt jag kunnat tänkas ha inom mig.
haha herrejösses fredagen var.. jaa, som den var..
började rätt okej men sen gick det bara utför! gjorde debut på en trappa också och dit ska jag ju inte gå igen förrens jag fyllt 40, MINST!
idag då? mja jag och angelica åker till virsbo så jag äntligen kan få hem mina kläder.
har varit lite snålt på den fronten.
ska väl gå ut med angie nu som egentligen ska vara alicias och emils uppgift! men hon sitter här nedanför som en liten korv och gnäller.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0