onsdag

jag var glad för ett tag sen, sådär glad när man sjunger och visslar men på nått vis så lyckades det vända så du är jag skit irriterad helt plötsligt. jadå, det går bra nu.
idag har jag varit duktig att plugga. har fått klart två uppgifter, satt hela dagen på praktiken och skrev och skrev.
åkte in till stan efter och hälsa på storasyster på MQ. fick lite fika så då vart jag nöjd.
gick och mötte upp emma sen och lämna money för studentfesten så det känns ju för jäkla skönt att ha det gjort. kul om man inte skulle få någon biljett. haha vafan gör man då?
har nyss tagit ett bad. hur skönt som helst!
varit hur fint väder som helst idag. varmt också för den delen. var inte ens tråkigt att gå till praktiken imorse. man gick lixom och njöt.
äsch var inge kul att skriva idag.
puss

skakis öga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0