rainy days are yours to keep

hann bara innanför dörren hemma efter skolan, sen var det bara att åka tillbaka igen. ja, inte till skolan förstås utan bara till stan. stoffe skulle shoppa lite så jag erbjöd mig att följa med som smakråd. hitta de vi sökte i alla fall sen så vart det en donken på vägen hem. vart en trevlig tur så tack för de! :)
blev avsläppt hos papi så då slängde jag av mig kläderna och hoppa in i solariet. som vanligt var det superskönt och jag somna av ett tag.
är hemma hos mamma nu och trycker i mig choklad. förjäkligt gott måste jag medge, dock kommer väl finnarna skjuta ut som kanoner i ansiktet. haha fyfan va äckligt.
håller på och somnar när som helst så ska hoppa in i duschen och lägga mig i sängen snart.
imorgon har jag utvecklingssamtal och jag vill inte ens veta vad som kommer sägas där.
puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0