rubrik

har varit en slappardag idag. det är sånt söndagar är till för.
har spelat wii spel med pappa och johan och pappa är inge rolig att spela med för han bara klagar på att man är dålig :( haha.
gick och köpte pizza också, familljepizza, och den var fan större än livet.
don kom och hämta mig sen och skjutsa hem mig till mami.
nu sitter jag och kollar på amazing race och de är i stockholm och yrar runt. rätt coolt faktiskt även om det är gammalt. de fick åka till grönan och jag vill också åka till grönan. vill åka karusell och skratta och skrika!
men nej, jag får sitta här hemma framför tvn och äta mina ballerina kakor.
imorgon är det skola som gäller!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0