saturday

jag lever även idag också. är grymt trött men det rullar på ändå.
gårdagen var ungefär som en typisk utekväll. börjar på ett ställe och slutar på ett annat. tappar bort sina vänner och virrar runt på stan.
vi var först hos angelica och föra lite. haha tror vi har tagit bilder för ett helt år! vissa mindre fina än andra. men kul hade vi iallafall!  
drog till bmb och det var sjukt mycke folk. varade där en timme eller så sen gick vi bort till silk.
träffa på lite sköna typer och dendär sista fisherman shotten kunde jag kanske ha skippat haha.
efter stängningen hamna jag på nån efterfest där jag i princip låg halvdöd så mamma kom och hämta mig så sov jag på hennes jobb. har nog aldrig varit så trött som jag var när hon väckte mig och vi åkte tillbaka till hallsta.
hade en sjujäkla jobbig huvudvärk när jag vakna sen vid 12 men den försvann sakta men säkert.
har bara slappat hemma idag och ätit god mat så jag hamna i sveriges största matkoma. kommer nog fortsätta min kväll hemma också. behöver sova ut!
en kort uppdatering om gårdagen. haha ni vill inte veta resten!
puss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0