serri

varför har jag inte gått och lagt mig än? klockan är över 4 och tilloch med fåglarna har börjat kvittra!
har legat och pillat med en bloggheader. ja ni ser ju själva hur den blev. den är nog bara tillfällig just nu, fick lite dåligt tålamod där på slutet.
blev iallafall så att jag stanna kvar hos angelica hela natten. missa sista bussen så då vare kört!
har umgåtts med några små människor under kvällen. ätit donken, fyskäms.. spelat poker, som jag förövrigt SÖG på. kollat BB, och nej jenny och madde, inte bondi utan big brother! varit på max där jag åt fetaste glassen som nog är problemet till att jag inte kan sova just nu.
och ja, nu ligger jag i soffan. börjar få lite huvudvärk måste jag säga. det kanske är ett tecken på att jag åtminstone ska försöka sova? kanske...
senare idag hade jag tänkt gå på UF-mässan. om någon liten själ vill joina så hör bara av er!
vahettere, är sjukt laddad inför ikväll! sjukt laddad alltså. inte sådär att man tycker att det ska bli roligt, utan att det kommer bli SVIN roligt! dock bara för att jag är så laddad så kommer det bli tråkigt? nej förfan.. jag ska ha kul!
har ni tänkt på en sak? när man säger tillexempel "ska bara hoppa in i duschen" och så tänker man på vad det verkligen betyder? hoppa. in. i. duschen. hahaha måste inte de göra jävligt ont?
nej känner att jag ska bespara min natt/morgon humor och avsluta dethär inlägget istället.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0