some people have to learn, some people wait there turn

att byta om från tighta jeans till mjukis måste nog vara det skönaste?
jag lever i stort sätt i angelicas student dress när jag är hemma. längtar tills jag får min egen hihi.
laga nyss lite mat till mig själv eftersom mamma skulle hem till susanne och äta.
amanda - ska du iväg?
mamma - ja jag ska till susanne en sväng
amanda - så jag får ingen mat idag?
mamma - amanda.. du är snart 19 år

haha ja de är fan sant, men för det är det lika tråkigt att laga mat till sig själv.
fick en chipspåse så här sitter jag och äter mig ännu större. bra start från det förra inlägget när jag snacka om att börja träna. det första jag gör är att mosa chips.
imorgon är sista dagen på praktiken kom jag på tidigare idag. de har gått väldigt fort ska jag säga.
dock var jag bara där i 3 veckor istället för 4 men ändå.
tror jag ska lägga mig snart och kolla greys. bättre serie får man leta efter!
puss

såhär blev i princip alla våra bilder från förra helgen. 50% är suddiga och 50% är vi med i halvbild eller liknande. dock lyckades vi med båda delarna på denna! haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0