söndag

godmorgon.
sitter i min säng och äter den grillade kycklingen som blev över igår. lite torr kanske men lätt ätbar. såg att mamma hade ätit den goda sidan av baguetten som vart över från igår så då vart jag sur. hade tänkt göra värsta mackan!
känns jätte konstigt att klockan är snart halv 3 när den egentligen ska vara halv 2. vart tog dagen vägen lixom?
mig kvittar det egentligen för jag tänker bara mysa hemma iallafall.
jag börjar bli väldigt trött på mig själv också. eller inte bara mig själv utan andra saker också.
jag vill ha mitt normala liv tillbaka nu. jag orkar inte med allt det andra längre. det tar så mycket på krafterna att jag måste anstränga mig ännu hårdare för att verka så normal som möjligt.
den här berg och dalbanan måste rivas ner nu. varför kan det inte alltid bara gå rakt fram? när man tror att man ser målet så visar det sig att vara ännu en kurva på den här jävla vägen som jag vandrar.
är trött på det.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0