the sun comes up and it shine all around you

jag är jätte, jätteee godissugen! vet inte vad som hänt med mig. jag måste ha nått sött varje dag annars blir jag helt rastlös och nervig. sockerberoende, jo jag tror så.
men aej såhär kan jag inte hålla på! kommer gå upp 59 storlekar och det går jag verkligen inte med på!
sitter hemma hos angelica just nu och lyssnar på musik. hon borde komma snart men det vet man ju aldrig med henne..
har slut på snus också så jag har en blandning av abstinens efter nikotin och socker. det är fan illa! det är nog bra att jag sitter här hemma för mig själv, annars hade jag nog mördat någon.
jag orkar inte riktigt åka tillbaka till hallsta. inte än iallafall. det betyder att jag måste gå ut i kylan och blåsa bort några meter och sedan sitta på en jobbig buss och sedan gå lite mer i kylan. hur jobbigt?
tror jag börjar bli lite hungrig också. det är jag också förresten hela tiden. kommer inte bli någon beach 2011 kropp här inte!
puss



Kommentarer
Postat av: emma brovin

snyggveee

2011-03-25 @ 09:41:43
URL: http://emabrovin.blogg.se/
Postat av: svar;

hihi, nejmen smickrare där!

2011-03-25 @ 10:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0