tokiii

hallåhej
att vara i skolan när man ska ha praktik känns ganska meningslöst men oh så soft vi har det.
vi är som en liten mysig familj jag, jensa, maddi och mathias.
vi tjejer har kommit på en väldans underbart rolig idé som kommer bli GRYYYYM om vi utför den! blir pirrig i magen bara jag tänker på det och hur kul vi kommer ha det! iiiiiiiiiiiiiiiih!!
efter denhär jäkla skit mars månaden är över så kommer allt kännas tusen gånger lättare, jag känner det på mig! våren är på väg, studentgrejor kommer en efter en, jobbet börjar och sedan om allt går enligt planerna blir livet GOOOOOOOD!
igår vart det en "pluggkväll" hos nathalie. hon lyckades iallafall få klart en uppgift medans jag skrev några meningar på min. bradär.
när jag kom hem var det in i duschen och sedan pang bom i säng. somnade som en gud för en gångskull!
imorse var jag trött ändå och det var ju inte sådär jätte roligt. dock så sken solen så det är ju alltid ett stort plus!
tog faktiskt bussen imorse hemifrån mig och det var ju en upplevelse isig. ungar överallt och jag var enda svennen typ, hehe.
nu sitter jag somsagt i skolan. är hungrig som en varg!
puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0