torsdag

har varit några lugna dagar nu sen romme så har inte haft så mycket att uppdatera.
igår var jag till banken och skicka äntligen efter ett ID-kort. när jag väl har de så då ska jag jäklar ut och dansa!
åkte sen till kungsör med mamma och var barnvakt åt william. var en lagom skön kväll.
idag var vi ut och åkte lite längdskidor och jäklar vilken träning det är! jobbigare än vad jag kommer ihåg att det var. snart kommer moster monica och moster annika hit och hälsar på. har inte träffat dom sen jag var i kina.
imorgon ska jag testsminkas av agnes eftersom jag ska vara med som modell. kommer bli skit kul och se resultatet eftersom hon är så sjukt duktig på det hon gör!
efter de följer jag nog med papi in till stan och kikar lite.
nu ska jag ta och äta lite
puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0